جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/ جلسه ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی: حضور کمرنگ مسئولین در جلسه اقامه نماز نشانگر اهمیت بسیار پایین نماز برای مسئولین است و از مسئولینی که در جلسه حضور ندارند، گلایه مندم.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جلسه ستاد اقامه نماز استان که صبح سه شنبه در محل سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی صورت گرفت، گفت: مسئله ستاد نماز یک مسئله حاکمیتی است و مسئولین باید برای اقامه نماز کمال اهمیت را قائل شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه از تمام عذر ها و اعتذار ها مسئولین مطلع است، تصریح کرد: حضور کمرنگ مسئولین در جلسه اقامه نماز نشانگر اهمیت بسیار پایین نماز برای مسئولین است و از مسئولینی که در جلسه حضور ندارند، گلایه مندم.

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی در واکنش به گزارش های داده شده توسط اعضای حاضر در جلسه، بیان کرد: گزارش های روتین لازم نیست باید با بررسی و تحلیل، مشکلات را احصاء کرده و راه حل های مناسب ارائه داد. آنچه اکنون مهم است"چه باید کرد؟!" می باشد.

وی ادامه داد: مباحث کلیشه را باید رها کرد، آنچه امروز باید مورد بررسی قرار گیرد این است که در راستای ترویج نماز چه کارهایی را می توان انجام داد و الا از عدم امکانات اطلاع داریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب نمازخانه های بین راهی در محور های مواصلاتی سطح استان تاکید کرد: نواقصات و مشکلات نماز خانه های بین راهی باید مورد بررسی قرار گیرد و ترک فعل ها و کوتاهی ها در جلسه بعدی گزارش شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha