دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ نشست تشکیل هسته علمی کارگروه عفاف و حجاب با همکاری گروه بانو مجتهده امین، در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست تشکیل هسته علمی کارگروه عفاف و حجاب با همکاری گروه بانو مجتهده امین، در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد .

ملیحه وکیلی، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در این نشست اظهار کرد: مسأله حجاب تنها بحث پوشش نیست، بلکه حجاب جزء ذات بشریت است،. در حال حاضر دشمنان با تهاجم فرهنگی، حریم خانواده را هدف قرار داده اند .

وی ادامه داد: وقتی موج بی حجابی گسترش می یابد انگیزه بی دینی در جامعه رواج می یابد و رقابت راه می افتد .

وکیلی با اشاره به سرگرمی های بسیار زیادی که برای خانواده ها فراهم شده ابراز داشت :این سرگرمی ها باعث توقف رشد جمعیت در کشور ما شده است که باید این مساله در حوزه عفاف و حجاب مورد بررسی قرار بگیرد .

وکیلی در پایان هدف از تشکیل کارگروه عفاف و حجاب را ترویج زیست عفیفانه دانست و بیان کرد: باید به دنبال عملیاتی کردن طرح های عفاف و حجاب باشیم .

لازم به ذکر است، محل هسته علمی بانو مجتهده امین در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی می باشد که متشکل از ۴۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha