یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حاجی ابر اهیمی

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران گفت: قرآن کریم تنها مونسی است که در بحران‌ها و سختی‌های زندگی می‌تواند بهترین آرامش بخش و امیدآفرین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام امیر مسعود حاجی ابراهیمی، ظهر امروز در مراسم محفل انس با قرآن که در مکه مکرمه برگزار شد، گفت: برگزاری ادعیه ائمه معصومین (علیهم الاسلام) در مراسم حج بسیار بافضیلت است که باید از سوی شما زائران خانه خدا بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید زائران خانه خدا در این سفر معنوی از لحظات معنوی بیشترین بهره را ببرند و در ادامه زندگی از آن به عنوان ذخیره استفاده کنند. حج، سفری معنوی در راه تکامل انسان است و باید از تمام امکانات برای برگزاری این آیین معنوی بهره برداری کرد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران گفت: لحظات معنوی و خاطره‌ انگیز زائران در سرزمین وحی فراموش‌ نشدنی است و شما زائران باید قدردان این روزها و شبها در این مکان معنوی باشید.

وی، انس با قرآن را در همه لحظه های زندگی موثر دانست و بیان کرد: سیره پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و اولیای الهی انس با قرآن بوده، حتی پیامبر اکرم (ص) در شدت بیماری به تلاوت قرآن مشغول بودند، بنابراین برای کسب آرامش باید با قرآن مأنوس بود.

حجت الاسلام حاجی ابراهیمی عنوان کرد: باید بدانیم قرآن کریم تنها مونسی است که در بحران‌ها و سختی‌های زندگی می‌تواند بهترین آرامش بخش و امیدآفرین باشد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران خاطرنشان کرد: افرادی که با قرآن انس دارند هیچ گاه خود را اسیر دنیا نمی‌سازند، بلکه دنیا و آنچه را در آن هست، مسخر خود می‌کنند و به عنوان ابزار الهی جهت تعالی خود و دیگر انسان‌ها به خدمت می‌گیرند.

برای کسب آرامش با قرآن مأنوس شوید

برای کسب آرامش با قرآن مأنوس شوید

برای کسب آرامش با قرآن مأنوس شوید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha