جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اردوی خانوادگی معمرین و مستمری‌بگیران شهریار سوج در مجتمع فرهنگی هنری دهنو برگزار شد

حوزه/ به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد اردوی خانوادگی مستمری‌بگیران و معمرین استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج اردوی یک روزه خانوادگی مستمری بگیران و معمرین استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح تکریم خانواده آنها، به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان، روز چهارشنبه در اردوگاه فرهنگی هنری دهنو شهر یاسوج، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت الاسلام محمد جواد جعفری مهر، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خوشامدگویی، بیان کرد: رسالت اصلی و اساسی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، خدمت همراه با اکرام جامعه هدف خاصه روحانیون، معمرین و خانواده‌های محترم مرحومین است.

وی با اشاره به اینکه بقیه اقشار مانند مبلغین، اساتید یا طلاب مشغول به تحصیل برنامه‌های خاص خود را دارند، افزود: بیشترین قشر مورد هدف مرکز خدمات ما معمرین و خانواده‌های مرحومین هستند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدماتی که به جامعه هدف ارائه می‌شود نسبت به نیازمندی‌ آنها خدماتی جزئی است و مرکز خدمات بخش کوچکی از نیازها را می‌تواند پوشش دهد.

جعفری در ادامه با بیان اینکه تاکنون همکاری‌های خوبی برای خدمت‌رسانی به طلاب صورت گرفته، ولی به همکاری بیشتری نیازمندیم، ابراز داشت: متاسفانه در استان حتی یک موقوفه برای طلاب و روحانیون نداریم.

وی با درخواست از مبلغین، طلاب و روحانیونی که در نقاط مختلف استان منبری و یا مشغول به تبلیغ هستند، خواست در این زمینه تبلیغات لازم را انجام دهند تا مردم نسبت به کمک به طلاب و روحانیون خاصه نسبت به وقف و امور پایدار توجه بیشتری پیدا کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عزت و کرامت طلاب و خانواده‌های آنان اولویت اصلی مرکز خدمات است که باید به خوبی حفظ شود، گفت: در زمینه خدمت‌رسانی به جایی می‌رسیم که نیاز به مراجعه حضوری جامعه هدف نباشد.

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله کارگاه سبک زندگی و حمایت از فرزند آوری، کارگاه سنجش سلامت (قلب و عروق، تست قند و فشارخون، تغذیه و روانشناسی و آموزش تب‌های سنتی) از برنامه های این اردوی یک روزه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha