پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به مهندسی زیست بوم تبلیغ فرهنگی اسلامی اهتمام جدی داشته باشد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، در دیدار جمعی از مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ، بیانیه گام دوم انقلاب را منشور چهل ساله آینده انقلاب خواند و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید به مهندسی زیست بوم تبلیغ فرهنگی اسلامی اهتمام جدی داشته باشد.

وی، تبیین درست بیانیه گام دوم انقلاب و قطع امید از دشمنان انقلاب را از دیگر اولویت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: انجام درست این مهم در این دوره می تواند نگاه جبهه ای و جهادی را جایگزین نگاه سازمانی کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه باید کار تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی اثرگذار بوده و تحول ایجاد کند، اظهار کرد: این نهاد انقلابی باید در مقابله با تبلیغات سوء بیگانگان و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای جامعه به ویژه جوانان در گذرگاههای حساس در خط مقدم جنگ نرم میدان دار باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه بخش مهمی از رسالت روحانیت و حوزه های علمیه برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: ارتباط با جامعه و اجرای رسالت تبلیغی حوزویان و عمق بخشی آن در جامعه باید به وسیله این سازمان باید صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: خوشبختانه فعالیت های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی نه تنها بسیار ارزنده و سودمند است، بلکه باعث شده عموم مردم به ظرفیت های دیگر روحانیت بیشتر واقف شوند و اغلب مردم هم خواهان حضور روحانیت در حل مشکلات و معضلات اجتماعی هستند.

امام جمعه تبریز، زمینه سازی برای یافتن نیروهای انقلابی و تشکیل تشکلهای انقلابی، سیاستگذاری، انجام مطالعات راهبردی، حمایت از پژوهشگران متعهد و نظارت بر فعالیت آنها، تلاش برای احیای تاریخ تشیع با تاکید بر وحدت همه مذاهب اسلامی و حراست آن را از وظایف مهم و ارزشمند تبلیغات اسلامی ذکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha