پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد علی ساداتی امروز در دیدار رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو

حوزه/ امام جمعه شهر دالاهو گفت: مشارکت مردم در حفظ طبیعت حرف اول را می زند و این مهم نیازمند فرهنگ سازی در سطح جامعه شهری و روستایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید محمد علی ساداتی، امروز در نشستی با رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو، اظهار کرد: حفظ منابع طبیعی و عرصه های جنگلی نیازمند مشارکت مردم است و تحقق این امر نیز نیازمند فرهنگ سازی و تبیین بیشتر اهمیت موضوع برای مردم است.

امام جمعه دالاهو با اشاره به اینکه پیامبر (ص) درباره اهمیت درختکاری فرموده‌اند که اگر نهالی در دست شما باشد و قیامت برپا شود اول باید ترجیح دهید نهال را بکارید، افزود: دین مبین اسلام، نگاه ویژه‌ای به درخت و منابع طبیعی دارد و همواره درختکاری مورد تاکید و سفارش دین اسلام و بزرگان بوده است.

وی با اعلام حمایت از برنامه‌های اداره منابع‌ طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو در حفاظت و حراست از جنگل‌ها، خاطر نشان کرد: نباید اجازه داد آسیبی متوجه جنگل‌های شود، چرا که این جنگل‌ها بخشی از میراث طبیعی کشور به شمار می‌آیند.

اسلام فارقی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دالاهو نیز گزارشی از برنامه‌های این اداره برای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع، توسعه عرصه‌های منابع طبیعی و پیشگیری از آتش‌سوزی ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha