جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتابخانه

حوزه/ سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از ارائه خدمات اینترنت وای‌فای رایگان در ۹ کتابخانه‌ عمومی منتخب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سجاد عمرانی، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان از تجهیز و ارائه خدمات اینترنت وای‌فای رایگان در ۹ کتابخانه عمومی منتخب در راستای تکریم ارباب رجوع خبر داد و گفت: با پیگیری و تلاش همکارانم در واحد فناوری اطلاعات، ۹ کتابخانه عمومی منتخب استان با آماده سازی تجهیزات سخت‌افزاری و زیرساخت های لازم به اینترنت وای فای رایگان مجهز شده است.
سجاد عمرانی با اشاره با ظهور فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی، در عرصه‌های مختلف زندگی، تصریح کرد: دسترسی به اینترنت در دنیای امروز می‌تواند نقش مهمی در تولید و دسترسی به اطلاعات داشته باشد و پیش از این نیز بسیاری از کتابخانه‌ها به ارائه خدمات مبتنی بر وب می پرداختند.
وی تاکید کرد: کتابخانه‌های عمومی هم در جهان و هم در کشور ما، همواره در استفاده از فناوری های روز و ترویج استفاده صحیح از آن در میان کاربران پیشگام بوده اند و ارائه خدمات نوین و برنامه‌های متنوع می تواند در استمرار حیات و بقای کتابخانه های عمومی نقش موثری داشته باشد.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر کتابخانه‌های عمومی آیت الله خامنه‌ای قم، الزهرا (س)، امام صادق (ع)، ریحانة النبی (س)، علی بن موسی الرضا (ع)، یادگار امام (س)، مریم، نرگس و کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای جعفریه به اعضای خود خدمات رایگان وای فای ارائه می‌دهند.
وی افزود: امیدواریم به زودی و با تأمین و نصب تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز، این خدمات در تمامی ۲۴ باب کتابخانه استان ارائه و در دسترس کاربران قرار گیرد.
عمرانی بیان داشت: اعضای کتابخانه های عمومی ضمن استفاده از خدمات کتابخانه های عمومی همچون امانت کتاب و سالن های مطالعه، خدمات مرجع مجازی و سایر امکانات متعدد کتابخانه ها، می توانند با عضویت در کتابخانه های عمومی با دریافت رمز کاربری از کتابداران از سرویس اینترنت وای فای به صورت رایگان نیز بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha