پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیبکوه

حوزه / امام جمعه شیبکوه گفت: قوه‌قضائیه در راستای تحقق عدالت در برخورد مفسدان اقتصادی و برخورد با فساد، مقابله با اشرار، برخورد با چهره‌های مطرح همانند آقازاده‌ها و مفسدان دانه درشت‌ اقتصادی، بدون مماشات به خوبی حرکت نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جعفر رستاخیز در نماز جمعه امروز شیبکوه اظهار داشت: تمام مشکلات در مقابل قدرت خداوند متعال ذلیل است و حل خواهند شد.

وی با بیان اینکه همانگونه که اعمال بد باعث نزول بلا می‌شود، اعمال خوب نیز باعث دفع بلا می‌شود، گفت: کلید حل مشکلات تنها به دست خداوند متعال است پس باید به سوی خداوند متعال برگردیم و از خداوند متعال بخواهیم که مشکلات برطرف گردد.

خطیب جمعه شیبکوه با اشاره به اینکه امام جواد(ع) اهل موعظه و کلامشان نور است و مردم را به سمت خدا هدایت می‌کنند، مطرح کرد: دستورالعمل‌های امام جواد(ع) و عمل به آن به زندگی آرامش می‌دهد و عاقبت انسان را ختم به خیر خواهد کرد.

حجت الاسلام رستاخیز بیان کرد: شهید بهشتی انسانی معتقد، مومن، مخلص، صادق و جدی در کار بود که به آنچه می‌گفت معتقد بود و در عمل نیز انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی در مقابل همه تهمت‌ها و دشمنی‌ها، متوقف نشد و در مسیر حق با صبر و مقاومت حرکت کرد، گفت: شهید بهشتی این مسیر را تا جایی که شهادت نصیب این مرد بزرگ شد ادامه داد و امروز شهید بهشتی یک شخصیت تاریخی، اثرگذار و ماندگار برای ملت‌ها شد.

امام جمعه شیبکوه افزود: قوه‌قضائیه در راستای تحقق عدالت در برخورد مفسدان اقتصادی و برخورد با فساد، مقابله با اشرار، برخورد با چهره‌های مطرح همانند آقازاده‌ها و مفسدان دانه درشت‌ اقتصادی، بدون مماشات به خوبی حرکت نموده است.

وی یکی از نیازهای امروز جامعه را تقوای تبیین دانست و اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که جامعه انقلابی و امت اسلامی آن را نمی‌پذیرد، انتشار شایعه در فضای عمومی و مجازی است.

حجت الاسلام رستاخیز با اشاره به اینکه پس از انتشار خبری در فضای مجازی مردم باید به مواردی توجه کنند، یادآور شد: زودباور نباشند، ساده‌اندیش نباشند، ظاهر بین و شتابزده عمل نکنند، در قضاوت‌های خود عجولانه تصمیم نگیرند و بدانند که با تصمیم شتابزده، باعث مشکلات اخلاقی و امنیتی می‌شوند.

وی با اشاره به انتشار اخبار دروغ در رابطه کمک به زلزله زدگان و عدم استقبال مردم از چادرها به علت نداشتن کولر، مطرح کرد: جوانی که با روحیه جهادی برای کمک به مردم وسط میدان آمده و هر شب در حال خدمت به مردم است، باید خدمات او در فضای مجازی مطرح شود نه یک خبر دروغ که باعث می‌شود جوانان از کار جهادی نیز زده شوند.

وی تصریح کرد: این گونه خبرها در فضای مجازی سبب می‌شود که خدمات نظام، انقلاب، مردم و جوانان انقلابی زیر سوال برود.

حجت الاسلام رستاخیز با بیان اینکه موسم حج، عبادتی است که نقش نیرومند وحدت بخشی را در جهان اسلام ایفا می‌کند، گفت: مسلمان‌ها با نژادها و ملت‌های مختلف در این اجتماع و همایش دینی حضور پیدا می‌کنند که باعث تقویت مسلمانان می‌شود.

وی مطرح کرد: یکی از فرصت‌های خوب در حج، مراسم برائت از مشرکین است، مراسمی که از فرصت‌های ویژه جمهوری اسلامی ایران برای برجسته سازی کردن و افشا جنایات صهیونیست هاست، خصوصا در شرایط فعلی که مسجد الاقصی یک نقطه اشتراک میان همه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان در مسئله فلسطین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha