جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/  حجت الاسلام محمد حسن نستوهی در جلسه شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر ضرورت توجه ویژه به مسئله عفاف و حجاب در ادارات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز با حضور حجت الاسلام محمدحسن نستوهی و اعضای این شورا، در اتاق جلسات دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: امر به معروف و نهی از منکر جزو مهمترین واجبات الهی است که آیات متعدد قرآن کریم و احادیث معتبر از امامان معصوم(ع) نسبت به آن تأکید داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ستاد امر به معروف باید به تمامی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر ورود کند، گفت: ستاد زمینه را برای امر به معروف و نهی از منکر مردم فراهم کند تا مردم راحت و آسان تر به واجب شرعی امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.

نستوهی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بر ضرورت توجه ویژه به مسئله عفاف و حجاب در ادارات اشاره و این مسئله را به عنوان رویکرد جدید ستاد امر به معروف طبق مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی به موضوع عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی و درمانی اشاره و تصریح کرد: مجریان این بخش در سطح دستگاه‌ها باید عامل به قوانین مرتبط در این زمینه به ویژه مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باشند

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی در استان و همچنین شناخت معروف و منکر در ادارات استان تاکید کرد و خواستار اجرای هر چه بهتر امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی شد.

نستوهی، امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه‌ای همه آحاد ملت عنوان و تأکید کرد: نباید انتظار داشته باشیم تنها گروهی خاص در جامعه نسبت به این موضوع اقداماتی داشته باشند.

امر به معروف و نهی از منکر در ادارات اجرا شود

امر به معروف و نهی از منکر در ادارات اجرا شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha