جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اوقات فراغت با عنصر شادی پیوند خورده است و باید برنامه‌های ویژه ای برای این ایام در نظر گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در جلسه نود و هفتم شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی، در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: متأسفانه جامعه به سمت بی حجابی پیش می‌رود و باید راهکارهای عملیاتی برای مقابله با ناهنجاری ها برنامه ریزی و انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه باید مصوبات شورای فرهنگ عمومی اجرایی شود، ادامه داد: زنان تحولات اجتماعی و فرهنگی مهمی را رقم می‌زنند و نقش اساسی در کشور دارند. نمونه آن را در سرود سلام فرمانده مشاهده کردیم که فرزندان با همراهی مادران در این اجتماع باشکوه شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش دشمن برای گسترش بدحجابی در جامعه، گفت: دشمن حجاب را بهانه قرار داده تا زمینه براندازی نظام را فراهم سازد.

وی در ادامه به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و افزود: اوقات فراغت با عنصر شادی پیوند خورده است و باید برنامه‌های ویژه ای برای این ایام در نظر گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha