یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا عبدالسلام کریمی - مشاور رئیس جمهور در امور اقوام، اقلیت‌های دینی و مذهبی

حوزه/ مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی مذهبی گفت: تنها با نگاه تقریبی و همگرایی به مذاهب و ادیان الهی می توان زمینه وحدت و انسجام بیشتر در کشور را فراهم آوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالسلام کریمی، امروز در حاشیه سفر به کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اصلی ترین اهداف سفر به کردستان تبیین و تشریح نگاه این نظام اسلامی به اقوام و مذاهب مختلف در کشور می باشد.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی مذهبی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در این سفر نشست ها و جلسات زیادی با علما، نخبگان و مدیران استانی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تنها با نگاه تقریبی و همگرایی به مذاهب و ادیان الهی می توان زمینه وحدت و انسجام بیشتر در کشور را فراهم آورد.

ماموستا کریمی اظهار کرد: معنای کلمه جمهوری این است که تمام اقوام زیر یک پرچم واحد باشند و معنای اسلامیت نیز بدان معناست که تمامی مذاهب اسلامی در ایران در یک خط و مسیر واحد حرکت کنند.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی مذهبی افزود: سفر امروز را به نوعی می توان پیش سفری برای سفر رئیس جمهور به این استان دانست و امیدواریم که سفر حجت الاسلام المسلمین رئیسی برای کردستان منشاء خیر و برکت باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha