جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رمضانپور

حوزه/ ما عرصه های مختلفی در کارهای فرهنگی و اجتماعی داریم و می توان در کارهایی که خوب و قشنگ و بی دردسر است کار کرد؛ اما گام برداشتن در این آسیب های اجتماعی که با روح و روان آدمی متناقض است، نیازمند جهاد است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ رضوانپور معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین کشور در دومین جشنواره درون پایگاهی کرامت که به همت کانون تخصصی بصائر در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد، گفت: این جمع مجاهدین فی سبیل الله می باشد که در جهت ریشه کن کردن بلای خانمان سوز مواد مخدر قدم بر می دارند.

وی تصریح کرد: ما عرصه های مختلفی در کارهای فرهنگی و اجتماعی داریم و می توان در کارهایی که خوب و قشنگ و بی دردسر است کار کرد؛ اما گام برداشتن در این آسیب های اجتماعی که باروح و روان آدمی متناقض است نیازمند جهاد است.

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه تصریح کرد: کسانی همچون روحانیون که وارد این عرصه می شوند و از وقت خود و زندگیشان بدون هیچ چشم داشتی در این عرصه فعالیت می کنند؛ قطعا درجاتی خداوند متعال برای این افراد قرار داده است؛ لذا ما با نگاهی به این فعالیت ها در این عرصه ها روحیه می گیرم و افتخار می کنیم که روحانیون با بهره گیری از محافل نورانی عده ای را از مواد مخدر بدور می کنند.

سرهنگ رضوانپور،گفت: حکومت های لیبرال و سرمایه داری در جوامع بشری بدنبال افرادی هستند که درگیری غیر از مطالبه داشته باشند و در جهت رفع فساد اخلاقی و مواد مخدر و... تلاش نمی کنند، اما در حکومتی که بر مبنای اسلام است، شأن آدم ها حفظ می شود و هدف اسلام وانقلاب رسیدن اشخاص به شأن و جایگاه افراد جامعه هستند.

وی گفت: بسیج ظرفیت های در محلات دارد، لذا این نهاد مقدس آمادگی دارد هیئت احرار الحسین را در دیگر محلات توسعه دهد و قطعا حمایت خواهد شد و باید این امر به سمت مردمی کردن سوق داد شود و برای فراهم کردن این عرصه و فضا سازی سپاه استان قم و بسیج مستضعفین کمک خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha