پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: امروز یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از نهادهای تبلیغی، جریان‌سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت‌الاسلام محمدجواد قائمی در نشستی با مدیرکل و معاونان تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: مبلغان حوزه خواهران مازندران، در سطح استان در حوزه‌ های عمومی و تخصصی مشغول فعالیت هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران ادامه داد: حوزه تخصصی و ماموریت سازمانی حوزه علمیه خواهران، مرجعیت در حوزه زن و خانواده است و در این راستا دوره های آموزشی و مهارتی را با موضوعات جریان شناسی فمینیستی، زن در آموزه‌های دینی، پاسخ به شبهات اعتقادی زن و خانواده و ... برگزار کرده و مبلغان در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: حوزه علمیه خواهران دارای ظرفیت ها خوبی است که اگر نسبت ‌به بارورسازی و تقویت معرفتی آن‌ها از طریق برگزاری نشست‌های علمی ورود کنیم، می توانیم جریان‌سازی داشته باشیم.

حجت الاسلام قائمی اظهار کرد: امروز یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از نهادهای تبلیغی، جریان‌سازی است. اگر در حوزه مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دچار ناکارآمدی و نواقصی هستیم، به دلیل نداشتن جریان سازی است، به ‌همین دلیل یکی از انتظارات سازمانی از مدارس علمیه خواهران، پیشرانی فرهنگی و جریان‌ساز بودن در حوزه تبلیغ به‌ صورت عام و سازماندهی این جریان در حوزه زنان، جمعیت و خانواده به صورت خاص است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha