جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کاریکاتور

نمایشگاه پوستر، کارتون و کاریکاتور با هدف بازخوانی و افشای نقض حقوق بشر آمریکایی، در حاشیه برگزاری شهدای هفتم تیرماه برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در حاشیه برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر، امروز نمایشگاهی با هدف بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، در مصلای بوشهر برگزار شد.

این نمایشگاه به همت حوزه هنری استان بوشهر با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار و در آن پوستر، کارتون و کاریکاتورهای مختلفی به نمایش درآمده و در معرض دید شرکت‌کنندگان گذاشته شد.

مراسم ایام واقعه شهادت آیت الله بهشتی و یاران با وفایش در مصلای بوشهر با سخنرانی علی‌اصغر گرجی زاده برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگداشت شهیدان میربهزاد شهریاری و عباس حیدری ۷ تیرماه ساعت ۱۸ عصر در گلزار شهدای روستای بحیری شهرستان دشتی با حضور مسئولی استانی و شهرستانی، برگزاری نشست علمی با موضوع معرفی شهیدان شهریاری و حیدری، نمایشگاه عکس حقوق بشر آمریکایی، مسابقه نقاشی کودکان، قصه‌گویی و معرفی شهیدان بهشتی و شهریاری و حیدری ویژه کودکان، تجلیل از جانبازان شیمیایی، نور افشانی قبور مطهر شهدا و تجلیل از جانبازان شیمیایی از دیگر برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در استان است.

همچنین بررسی ابعاد حقوقی جنایات آمریکا و تأمین حقوق بشر اسلامی با حضور سرهنگ انبارکی، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر از دیگر برنامه هایی است که ۱۲ تیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha