شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام آزادی خواه - نماینده مجلس

حوزه/ حجت الاسلام آزادی خواه گفت: امروز وزارت جهاد کشاورزی نیازمند کمک تمامی ارکان دولت برای تأمین کالای اساسی است و ضرورت دارد تا سایر ارکان دولت همانند دوران شیوع ویروس کرونا دست‌به‌دست هم دهند و وزارت جهادکشاورزی را یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه، سخنگوی کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در تشریح اهمیت صدور کالابرگ بیان کرد: هدفمند کردن یارانه‌ها علی‌رغم مزایای بسیار خود اما مشکلاتی برای مردم به همراه داشت که ضرورت دارد آن را بررسی کنیم. بسیاری از افراد تاکنون یارانه اصلاح‌شده خود را دریافت نکرده‌اند و با گرانی اقلام نیز روبه‌رو شده‌اند. متأسفانه فاکتور بندی دهک‌ها ایراد دارد و می‌بایست از سوی دولت مورد اصلاح و بازنگری قرار بگیرد.

وی افزود: امروز وزارت جهاد کشاورزی نیازمند کمک تمامی ارکان دولت برای تأمین کالای اساسی است و ضرورت دارد تا سایر ارکان دولت همانند دوران شیوع ویروس کرونا دست‌به‌دست هم دهند و وزارت جهادکشاورزی را یاری کنند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر صدور کالابرگ تصریح کرد: کاهش فشار ناشی از گرانی اقلام برای خانوارها با صدور کالابرگ محقق می‌شود که متأسفانه به دلیل عدم تأمین زیرساخت‌های مناسب برای ماه جاری محقق نشده است. پیش‌ازاین مقررشده بود که پس از گذشت ماه اول و دوم، کالابرگ در تیرماه صادر شود و به دست خانوارها برسد که محقق نشد. امیدواریم به‌زودی با فراهم‌سازی زیرساخت‌های موردنیاز این مهم به دست خانوارها برسد.

نماینده مردم ملایر همچنین خاطرنشان کرد: انتظار داریم همه ارکان دولت بسیج شده و به داد مردم برسند چراکه گرانی‌ها بر معیشت‌شان تأثیر منفی گذاشته است. نباید به نحوی عمل کنیم که مردمی سازی یارانه‌ها توأم با تورم غیرقابل‌انکار شود.

وی در پایان بیان کرد: باید مردانه در مقابل زورگویی صهیونیست‌ها بایستیم چراکه اهل مذاکره بودیم اما اهلیت خود را نشان ندادند. اینک شرایط تعارف نیست و ضرورت دارد تا جای ممکن به سمت غنی‌سازی حرکت کنیم تا نیاز مردم برآورده و مشکلات معیشتی‌شان حل شود.

منبع: رسالت

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha