پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/همایش «امام خمینی (ره) احیاگر وحدت اسلامی» در قروه

حوزه/ مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی گفت: یکی از برنامه های ما در دولت سیزدهم این است که وزرا از ظرفیت نخبگان اهل سنت در پست های مدیریتی و معاونت ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالسلام کریمی، امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین و اثرگذارترین برنامه های دولت سیزدهم استفاده از ظرفیت مردم اهل سنت و نخبگان آن است.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی گفت: یکی از برنامه های ما در دولت سیزدهم این است که وزرا از ظرفیت نخبگان اهل سنت در پست های مدیریتی و معاونت ها استفاده کنند.

ماموستا کریمی عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۹ نفر از نخبگان اهل سنت در استان های تلفیقی همانند کردستان، کرمانشاه، سیستان و... برای حضور در وزارت خارجه به عنوان سفیر معرفی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای نخبه اهل سنت در پست های استانداری یکی دیگر از پیگیری هایی است که ما در دست اقدام داریم و امیدواریم که این مهم عملی شود.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی افزود: امیدواریم که به یک انسجام و حرکت سازنده در استان های تلفیقی کشور شاهد تحولات و توسعه در زمینه های مختلف باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha