پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهید بهشتی با تلاش بی وقفه منشأ خیر و خدمت و الگویی تاثیر گذار و عدالت محور در مسیر ارتقاء قوه قضائیه بود و به برقراری عدالت ایمان داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز به همراه سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) و فرماندهان نواحی سپاه استان با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام علی معبودی به رسالت خطیر دستگاه قضایی در کشور پرداخت و گفت: اجرای عدالت مهمترین رسالت دستگاه قضایی است که رسالت بسیار سنگینی است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ دستگاه قضا یک دستگاه مهم با رسالتی سنگین است و با توجه به اینکه جایگاه بزرگی دارد، قطعا با خطرات بزرگی نیز مواجه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم آیت الله بهشتی، بیان کرد: شهید بهشتی با تلاش بی وقفه منشأ خیر و خدمت بود و الگویی تاثیرگذار و عدالت محور در مسیر ارتقاء قوه قضائیه بود و به برقراری عدالت ایمان داشت.

وی اظهار کرد: امروز دستگاه قضا مرهون مجاهدت های شهید بهشتی است و انتظار داریم نیروهای خدوم این دستگاه با الگوپذیری از خصایص آن بزرگوار، پرتوان و با همان عدالت و قاطعیت حرکت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهدای والامقام و ایستادگی مردم ایران است و امروز همه مردم و مسئولان وظیفه دارند تا با شناخت شهیدان، راه آنان را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: تلاش شهدا برای اعتلای ارزش‌های دینی، اعتقادی و ولایتمداری آنان سبب کسب درجات عالی و تقرب الهی آن‌ها شده است و باید در همه حال پاسدار خون شهدا باشیم.

 شهید بهشتی منشأ خیر و خدمت بود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha