جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماز

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری کارگاه های آموزشی شیوه های دعوت به نماز ویژه خواهران طلبه این استان خبر داد.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی شیوه دعوت به نماز، گفت: در این کارگاه های آموزشی شیوه های دعوت به نماز به صورت دوره ای و متناوب به مبلغان آموزش داده می شود.

وی ارتقاء دانش مبلغان در خصوص شیوه های عملی دعوت به نماز ویژه خواهران طلبه و مبلغه، ائمه جماعات و مبلغان مدارس امین را از مهمترین اهداف برگزاری کارگاه های آموزشی دعوت به نماز اعلام کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان ادامه داد: اولین کارگاه آموزشی شیوه های دعوت به نماز از ۱۲ تیرماه در مدرسه علمیه بنت الرسول (س)الشتر با همکاری ستاد اقامه نماز استان لرستان و معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام محمد جواد چراغی، دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان به تشریح راهکارهای علمی برای دعوت به نماز ویژه مبلغان خواهد پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha