سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شیبکوه

حوزه / حجت الاسلام رستاخیز گفت: گلایه از مسئول کم کار و بی توجه، حق مردم است و باید از مسئول مطالبه گری کنند؛ در نظام اسلامی کم‌کاری مورد قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جعفر رستاخیز، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شیبکوه اظهار کرد: سخت گیری خانواده ها در امر ازدواج سبب بروز مشکلات فراوانی در پیش روی جوانان می شود.

وی با بیان اینکه ازدواج امری است که سبب وسعت روزی می شود، افزود: با ازدواج کردن در معیشت مشکلی ایجاد نمی شود، بلکه خداوند متعال از باب فضل خودش مشکلات را برطرف می کند.

خطیب جمعه شیبکوه در ادامه به مسئله حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: آمریکای که امروز مدعی حقوق بشر است در حقیقت دروغگو است و باید دروغش افشا شود.

حجت الاسلام رستاخیز نمونه هایی از نقض حقوق بشر آمریکا را برشمرد و گفت: آزادسازی حمل سلاح و نقض حق حیات شهروندان به طوری که امروز ۸۲ درصد از کشتار ها در آمریکا با سلاح گرم انجام می شود؛ نژادپرستی: امروز پلیس آمریکا بر خلاف عرف متعارف سیاهپوستان را مورد تعرض قرار می دهد و تعداد زیادی از شهروندان سیاهپوست توسط پلیس کشته شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: از صمیم قلب تشکر می کنم از همه کسانی که به زلزله زدگان بندرچارک کمک کردند به ویژه ستاد اجرایی حضرت امام، قرارگاه جهادی حضرت محمد رسول الله(ص) سپاه تهران بزرگ، مدیریت باشگاه ملوان جوانان، مدیریت آموزش و پرورش و... تشکر می کنم.

امام جمعه شیبکوه گفت: مردم شریف بندرچارک قدردان خدمات انقلاب هستند؛ اگر مردم نسبت به مسئولی گلایه کردند معنایش این نیست که انقلاب را قبول ندارند، بلکه مردم شریف بندرچارک جان خود را در راه انقلاب فدا می کند.

رستاخیز ادامه داد: گلایه از مسئول کم کار و بی توجه، حق مردم است و مردم باید از مسئولان مطالبه گری کنند و مسئولین هم پاسخگوی مردم باشند؛ در نظام اسلامی کم‌کاری مورد قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: دولت انقلابی از همان روز اول وسط میدان بوده است و در حال خدمت رسانی به مردم است؛ باید همه با اتحاد همدلی کمک کنیم تا کشور ما شهر ما و منطقه ما به عزت برسد و شاهد رفع موانع و برطرف شدن مشکلات مردم باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha