جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان

حوزه/ امام جمعه دامغان گفت: حضور چندین رئیس جمهور و وزیر و مسئول امور خارجه کشورهای مختلف در تهران نشانه آینده درخشان جمهوری اسلامی ایران است که کشورهای جهان نیز به آن دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلای امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، بیان کرد: طی یک ماه گذشته پنج رییس جمهور، چندین مسئول سیاست خارجه و وزیر خارجه، وارد کشور شدند و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه نیز سفرهای مختلفی داشتند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام تا چند سال گذشته و با اعمال تحریم‌ها به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران بودند ولی تماشای رفت و آمد دیپلماتیک نشانه اقتدار نظام است و دنیا می‌خواهد با جمهوری اسلامی ایران ارتباط داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان اضافه کرد: حضور این افراد دیپلماتیک نشان می‌دهد که دنیا، آینده درخشان جمهوری اسلامی را مشاهده می‌کند و بدون شک ارتباط ما با دنیا نشانه اقتدار است که بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت قرار دارد.

وی اظهار داشت: روابط دیپلماسی دولت سیزدهم نشانه ریل گذاری برای خنثی کردن تحریم ها است و علی رغم پیگیری گفتگوهای برجام، دولت نشان داد کشور را معطل تصمیمات این گفتگو نمی‌کند و به شیوه صحیح، خنثی سازی تحریم را در دستور کار قرار داده است.

امام جمعه دامغان به ۱۵ تیرماه روز مالیات اشاره کرد و گفت: باید مالیات مطابق با میزان توانایی مالی افراد وضع شود و در راستای عدالت مالیاتی، محاسبه مالیات و شرایط جغرافیایی اصناف مدنظر باشد تا شاهد نارضایتی برای این قشر نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha