سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فاضل

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: حجت الاسلام والمسلمین فاضل به همراه هیئتی به استان گلستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم قربانی نژاد اعلام کرد: حجت الاسلام والمسلمین فاضل ساعتی پیش به استان گلستان سفر کرد و در بدو ورود با کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان دیدار کرد.

وی گفت: در این دیدار خانم حسینی واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان به بیان گزارشی اجمالی از فعالیت های حوزه خواهران استان پرداخت.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران گلستان خاطرنشان کرد: این سفر با هدف بررسی برخی امور و مسائل و دیدار با طلاب خواهر گلستان صورت گرفت که نشست با طلاب، اساتید، دانش‌آموختگان و پژوهشگران با عنوان «عملکرد حوزویان و نهادینه شدن ارزش های دینی» از برنامه های سفر است.

قربانی نژاد عنوان کرد: نشست سرپرست حوزه های علمیه خواهران کشور با استاندار و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، نشست با بانوان فرهیخته استان، نشست با مدیران و کارکنان، نشست علمی با عنوان «منزلت عقل در هندسه معرفت دینی» ویژه مدیران و کارکنان مدارس، دیدار با نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری، نشست با کارکنان مدیریت حوزه خواهران استان و بازدید از برخی مدارس علمیه استان از دیگر برنامه های این سفر است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین فاضل تا پایان روز یکشنبه در استان گلستان به پیگیری امور می پردازند، بیان کرد: در این سفر، خانم شیخی نسب از حوزه ریاست، حجت الاسلام غفاری رئیس اداره ارتباطات و حجت الاسلام نصیرپور از بخش برنامه ریزی و بودجه، سرپرست حوزه های علمیه خواهران کشور را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha