یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جهاد دانشگاهی

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در نشستی با معاون سلامت جهاد دانشگاهی استان، گفت: جهاد دانشگاهی می تواند با ارائه آموزش‌های لازم در توانمندسازی طلاب موثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز جلسه ای با حضور دارابی، رئیس سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، خانم دکتر غنی پور معاون سلامت بهداشت جهاد دانشگاهی، خانم وکیلی و معاونین پژوهش و فرهنگی در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد.

وکیلی، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، در این نشست اظهار داشت: حوزه خواهران با جهاد دانشگاهی در مسائل علمی، فرهنگی و پژوهشی مشترکاتی دارند و اگر بخواهیم کار پرثمرتری را ارائه دهیم باید بتوانیم از ظرفیت های همدیگر استفاده کنیم .

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می تواند با ارائه آموزش‌های لازم و همسو با توان علمی و تبلیغی طلاب در توانمندسازی طلاب موثر باشد.

خانم غنی پور، معاون سلامت بهداشت جهاد دانشگاهی هم بیان کرد: دفاع سایبری یکی از مسائل مهم و مورد نیاز دنیای مدرن است و باید مهارت های لازم به طلاب و دانشجویان در این حوزه آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه روحانیون و طلاب کارآفرین تاثیر بسزایی در اشتغال زایی دارند، گفت: اگر کار آفرینی در حوزه های علمیه اتفاق بیفتد، موثرتر خواهد بود.

وکیلی هم در پایان گفت: هرکاری که بر غنای علمی و فکری طلاب موثر باشد از آن استقبال خواهیم کرد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha