یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه/ معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: امروز آخرین‌مهلت طلاب برای ثبت‌نام در آزمون ورودی دانشگاه قرآن و حدیث است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد غلامعلی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری آزمون ورودی برای طلاب علاقه‌مند برای تحصیل در این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه قرآن و حدیث از طریق آزمون اختصاصی از میان برادران و خواهران طلبه برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در مقطع ارشد رشته‌هایی مانند روان‌شناسی اسلامی، فقه و مبانی حقوق، علوم قرآن و حدیث و علوم حدیث در گرایش‌های نهج‌البلاغه، کلام و عقاید به‌صورت مجازی و همچنین برخی از رشته‌ها به‌صورت حضوری در قم و اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامعلی با بیان این که آزمون اختصاصی در ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، تأکید کرد: مهلت ثبت‌نام تا ۱۲ تیرماه است که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه به نشانی qhu.ac.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در مقطع دکتری نیز در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، علوم و معارف نهج‌البلاغه و کلام امامیه دانشجو پذیرش می‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: برای طلاب ۸۰ درصد تخفیف شهریه ثابت را داریم و برخی از رشته محل‌ها نیز به‌صورت رایگان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha