جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

 حوزه / هم اندیشی اساتید، طلاب دانش آموختگان مدرسه علمیه فاطمیه قزوین و تشکیل کارگروه های تخصصی تبلیغ، با حضور مدیر حوزه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، امروز در هم اندیشی اساتید، طلاب دانش آموختگان مدرسه علمیه فاطمیه که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی حوزه علمیه خواهران قزوین برگزار شد، گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون ولایت پذیری ملت است و تداوم و استمرار انقلاب در طول چند دهه گذشته، نقش تاثیرگذاری ولایت فقیه در پایداری نظام را در جهان ثابت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی بر جانفشانی و فداکاری بانوان این مرز و بوم دلالت دارد؛ بانوانی که همواره پشتیبان انقلاب بوده و هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند: دانش آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است و عنصر دیگر دانایی، توانایی است که خوشبختانه این موضوع مهم در کشور ما به خوبی مشاهده می شود .

وی ادامه داد: جهاد تبیین و روشنگری در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمنان قسم‌خورده واجب فوری و اعلام جهاد عمومی توسط مقام معظم رهبری است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: آگاه سازی و تبیین حقایق مهم‌ترین پادزهری است که می‌تواند زهر هجمه‌ها و تبلیغات دشمنان را خنثی نماید.

وی ادامه داد: امروز مسئولیت ما در جهاد تبیین سنگین است، چرا که دشمنان در تلاش برای تحریف پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند که باید با قدرت وارد میدان شد.

حجت الاسلام کاظم اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمان جهادی را صادر کرده‌اند که در مقایسه با جهاد نظامی در برخی ابعاد به مراتب با اهمیت‌تر و بالاتر است و وظیفه همه افراد است که در این راه گام‌های جدی و مؤثری را بردارند.

تاریخ انقلاب اسلامی بر جانفشانی و فداکاری بانوان این مرز و بوم دلالت دارد

تاریخ انقلاب اسلامی بر جانفشانی و فداکاری بانوان این مرز و بوم دلالت دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha