شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کارگاه آموزشی ارتباط مؤثر بین همسران

حوزه/ مدیر کل امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری کارگاه آموزشی «مهارت ارتباط مؤثر بین همسران» با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عشقی، ویژه بانوان طلبه و همسرانشان خبر داد.

خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: کارگاه آموزشی «مهارت ارتباط مؤثر بین همسران» از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این کارگاه ویژه مزدوجین دوسال اخیر طلاب حضوری و غیرحضوری ساکن استان قم جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه همسران خود برگزار می‌شود.

داودالموسوی گفت: برای دستیابی یک زندگی ایده‌آل و خانواده متعالی و زمینه‌سازی فرزندپروری، به کسب مهارت‌های مختلف از جمله ایجاد ارتباط مؤثر بین همسران و فهم یکدیگر نیاز است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «توصیه می‌کنم به همسران خود مهر بورزید، به آنان وفادار باشید و خویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید. از گِره افتادن در رشته‌ زندگی مشترک برحذر باشید و گره‌های کوچک و بی‌اهمیت را نادیده بگیرید»، تاکید کرد: با توجه به اهمیت اشتراک سرنوشت همسران بر یکدیگر، قدم برداشتن ایشان در رسیدن به هدف واحد، لازم است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: این کارگاه مهارت افزایی با حضور بانوان طلبه و همسرانشان در تاریخ سه شنبه ۱۴ تیر ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ در جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

داودالموسوی افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عشقی، برگزاری برنامه‌های متنوع و ارائه مشاوره حضوری خانم و آقا در این نشست برنامه‌ریزی شده است.

وی در پایان گفت: طلابی که در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ عقد یا ازدواج نموده‌اند، جهت ثبت نام در این کارگاه به سامانه فرهنگی در سایت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به آدرس https://cul.jz.ac.ir/Account/Login ، بخش دوره مراجعه کرده و جهت تکمیل ثبت نام در بخش پرداخت هزینه، تصویر صفحه دوم شناسنامه خود را بارگذاری کنند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان با اشاره به برگزاری جشن «نهم زندگی به افق بندگی» در روز چهارشنبه ۲۲ تیر، ساعت ۱۰ تا ۱۳، یادآور شد: طلاب حضوری، غیرحضوری و مجازی ساکن استان قم، اعم ایرانی و بین‌الملل می‌توانند جهت ثبت نام فرزندان دختر ۹ ساله در این جشن با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۶۳۲ - ۰۲۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha