دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمدیان

حجت الاسلام والمسلمین احمدیان گفت: با توجه به شعار سال جاری مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی»، حمایت ویژه از مجموعه‌های دانش‌بنیان در صنایع خلاق و نوآوری‌های فرهنگی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در نشست «ظرفیت‌های صنایع خلاق و فناوری‌های فرهنگی استان اصفهان» که توسط خانه فناوری های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه این دفتر اوّلین نهاد فرهنگی تأسیس شده به دستور امام خمینی(ره) است، گفت: مقام معظم رهبری از این مجموعه به عنوان نماد روشنفکری حوزه نام برده اند.
وی افزود: با توجه به شعار سال جاری مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی»، حمایت ویژه از مجموعه‌های دانش‌بنیان در جهت صنایع خلاق و نوآوری‌های فرهنگی از جمله اولویت‌های خانه فناوری های فرهنگی اصفهان خواهد بود.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان اظهار کرد: اجماع حوزه‌های مختلف کاری اعم از پژوهش، آموزش، تبلیغ، هنری و... در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و همچنین ارتباط با طیف وسیعی از طلاب، مبلغان و روحانیون، ظرفیت ویژه ای برای ورود جدی به صنایع خلاق و نوآوری‌های فرهنگی فراهم کرده است.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha