جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دومین دوره توانمندسازی طلبه معلمان

حوزه/ دومین دوره توانمندسازی طلبه معلمان با عنوان «معلم تمدن‌ساز» در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دومین دوره توانمندسازی طلبه معلمان با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، حجت‌الاسلام موسوی مسئول مرکز تربیت‌معلم مبلغ حوزه، دکتر باقرزاده معاون پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش، دکتر حمیدی نژاد مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان، معاون پرورشی آموزش‌وپرورش استان قم، مدیر حوزه علمیه استان خوزستان و مسئول ستاد مدارس محمدامین (ص) خوزستان برگزار شد.

آیت‌الله جزایری طی سخنانی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران و شرکت‌کنندگان اظهار داشت: در آموزش‌وپرورش به تعلیم و تعلم بپردازید و با عمل خود جوانان و نوجوانان را در مسیر الهی کمک کنند.

 دومین دوره توانمندسازی طلبه معلمان برگزار شد

در ادامه جلسه معاون پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان در سخنانی به اهمیت حضور عالمانه طلاب و روحانیون در بدنه آموزش‌وپرورش اشاره کرده و گفتند: برای نیل به اهداف نظام اسلامی آماده هستند از تمام ظرفیت خود استفاده کنند.

بررسی طولی محتوای ریاضی پایه اول تا ششم ابتدایی، آشنایی با اختلالات یادگیری،آشنایی با اختلالات رفتاری، روش و فنون تدریس، آسیب‌شناسی فعالیت‌های تربیتی در ابتدایی، ضوابط و مقررات اداری آموزش‌وپرورش و ضرورت‌ها، آشنایی باتجربه‌های موفق و آشنایی با طرح تربیتی از جمله موضوعاتی بود که در این دوره مورد بررسی و یادگیری قرار گرفت.

 دومین دوره توانمندسازی طلبه معلمان برگزار شد

گفتنی است: شرکت‌کنندگان در این دوره «میثاق نامه تعلیم‌وتربیت» را قرائت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یا مهدی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام این طلبه معلم چه طوریه؟؟ بنده از طلاب خواهر ممتاز جامعه الزهرا (س) بودم . و ارشد فلسفه و کلام..میشه راهنمایی بفرمایید
  • طلبه و دانشجو محقق مجازی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام بیش از ۵۰۰ هزار نفر در آزمون معلمی امسال شرکت کردند اما هیچ آسیب شناسی نشد درباره این مدل آزمون ها بنده که چندتا مدرک دانشگاهی و هم حوزه دچرا داشتم و مهارت ها مختلف در آزمون حداقل امتیاز را نگرفتم اول از همه بنده دم در جلسه بودم با یک میکروفون و بلند گوی صدای اذیت کننده داشت حدودا نیم ساعت از جلسه مجری صحبت کرد که کسی مطالب اش نفهمید اما تمرکز همه دوستان که بیشترشون طلبه بودند به احتمال زیاد بهم ریخت و راه رفتن ها و.. از این ها که بگذریم امتحان ازمون ابتدایی دروسی داشت تخصصی از روانشناسی و روش تدریس و... نظریات همه بود دلم می سوزد برای اون ها که قبل شده اند یا نشده اند چه افکاری باید تحمل می کردند نظریاتی که خیلی از اون رد شده و یا پاسخ قابل قبولی داشت و یا با اعتقادات ما به شکل غیر مستقیم تاثیر و ضد اون بود این ها را در دولت به اصطلاح انقلابی تجربه کردیم نه دولت روحانی آیا شهید مطهری، بهشتی ها،علی صفایی ها، پناهیان ها، امام موسی صدر ها ، شهید صدرها و.. نظریه نداشتن که اون ها ذکر بشود که نگویند که ببنید دنیا چقدر روی این مباحث کار کرد اما کو از اسلام ایران و تمدن اش دریغ از یک نظریه به درد به خور در مقابل این افکار به نظر شما آیا خروجی ادم ها که این کتاب ها را خوانده اند همانی خواهد شد که چمران ها دیالمه ها تربیت شده اند ؟! امید وارم این حرف ها برای دل خودم ننوشته باشم برخی از نظریات حتی در غرب هم منسوخ شده و برخی هم که متضاد هست یقینی نیست و نیاز به بحث های عمیقی دارد اما چه کنیم که آینده فرزندان ما همین خواهد بود که این چنین تفکرهای باید بمانند و امثال بنده که در ریاضیات علوم کامپوتر و.. در شرایط سخت معیشتی و... هستم از ورود به این عرصه باز بمانم مهم نیست مهم این هست که طبقه دیگری در این صنف جای خواهد گرفت امید وارم که این مسیری را که طی کردید به مقصد برسد یا حق خدا را شکر در چنین سیستمی نبودیم
  • زهرا محبوبی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 0
    دوره عالی است