پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمدعلی محمدی

حوزه/ مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه استان قم با بیان اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف به دنبال رفع مشکلات مردم است، گفت: این قرارگاه تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های مختلف استفاده و هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات مردم را دنبال کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدعلی محمدی، طی سخنانی اظهار کرد: یکی از قرارگاه‌های اصلی سپاه که به ما ابلاغ شده قرارگاه اقتصاد مقاومتی است که نخستین جلسه این قرارگاه در سال جاری چند روز گذشته برگزار شده است.

وی اضافه کرد: فرمانده سپاه استان قم، فرمانده این قرارگاه است و بسیج سازندگی رسالت دبیری این قرارگاه را دنبال می‌کند و نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حفاظت اطلاعات به‌عنوان ناظران قرارگاه رسالت‌های مشخصی بر عهده دارند.

مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی با ۱۰ عضو اصلی از بسیج حقوقدانان، کشاورزی، صنعت، محلات، کارگری، اطلاعات، جامعه زنان، اصناف، برنامه و بودجه و بنیاد تعاون مأموریت‌های خود را دنبال می‌کند و وظیفه بسیج سازندگی به‌عنوان دبیر قرارگاه، نظارت بر عملکرد طرح‌هایی است که به این اقشار داده شده است.

وی گفت: جلسات قرارگاه به صورت ماهیانه با حضور معاون هماهنگ کننده و به صورت فصلی با حضور فرمانده سپاه استان برگزار می‌شود.

محمدی از تشکیل قرارگاه امنیت غذایی با محوریت بسیج جهاد کشاورزی، قرارگاه صنعت با محوریت بسیج سازمان صمت و قرارگاه اصناف با محوریت بسیج اصناف یاد کرد و گفت: کارگروه حمایت و پشتیبانی با مسئولیت معاونت طرح و برنامه سپاه استان، کارگروه رفع موانع با مسئولیت بسیج حقوقدانان و کارگروه هماهنگ کننده اقشار نیز با مسئولیت بسیج اقشار امور تخصصی خود را دنبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه‌های تخصصی، قرارگاه‌های فرعی و اعضای قرارگاه اصلی در نشست‌های فصلی و ماهانه نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود و مشکلات پیش‌رو به ایراد سخن می‌پردازند.

محمدی از تعطیلی برخی از نانوایی‌ها در پردیسان یاد کرد و گفت: یکی از نمونه فعالیت‌های قرارگاه اقتصاد مقاومتی ورود به حوزه مشکل نانوایی‌ها پردیسان بوده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف به دنبال رفع مشکلات مردمی است، تصریح کرد: این قرارگاه تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های مختلف استفاده و هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات مردم را دنبال کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha