پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش ملی غدیریان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ امام جمعه قم گفت: اقدامات عملی برای معرفی و گسترش غدیر در ادامه فعالیت و ابلاغ نبی خداست و تمام عموم مردم مخاطب آیات غدیر هستند و همه مکلف هستند که پیام غدیر را ابلاغ نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی طی سخنانی در همایش ملی غدیریان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، گفت: زمانیکه انسان مامور به انجام کاری می شود اگر این کار را برای رضای خداوند انجام بدهد قطعا گستره و نفوذ کار با برکت الهی همراه خواهد شد و در پهنای عالم انتشار خواهد یافت.

تولیت حرم بانوی کرامت اضافه کرد: یکی از مصادیق اذان الهی بازگویی و معرفی غدیر است چرا که خداوند در منطقه راهبردی غدیر خم به نبی خدا به صورت واضح و روشن اعلام نمودند که این اذان ولایی را به تمام مردم ابلاغ نماید.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: ابلاغ و معرفی غدیر یکی از جاهای بسیار حساس دین اسلام است چرا که سه محور مهم اکمال دین، اتمام نعمت و رضایت خداوند در این ابلاغیه نهفته است.

وی تاکید کرد: ابلاغ غدیر با رسالت نبی خدا ارتباط مستقیم دارد و هر دوی این ها با ربوبیت خداوند متصل و مرتبط هستند.

آیت الله سعیدی خاطر نشان کرد: اقدامات عملی برای معرفی و گسترش غدیر در ادامه فعالیت و ابلاغ نبی خداست و تمام عموم مردم مخاطب آیات غدیر هستند و همه مکلف هستند که پیام غدیر را ابلاغ نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha