پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عفاف وحجاب

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری نمایشگاه فرهنگی عفاف و حجاب در قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد خبر داد.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، بیان کرد: در هفته عفاف و حجاب برنامه های فرهنگی متعددی به همت بانوان طلبه در مناطق شهری و روستایی استان اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری جشنواره استانی «عفاف و حجاب در اندیشه شهدا» خبر داد و افزود: این جشنواره استانی با تولید محتوای آثار انیمیشن، موشن و اینفوگرافی با محوریت عفاف و حجاب، به همت خواهران طلبه برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان همچنین از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در محوطه قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم آباد خبر داد و خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه مبلغان به سؤالات و شبهات بانوان در خصوص عفاف و حجاب پاسخ خواهند داد.

عزیزی برپایی ایستگاه های عفاف و حجاب در نقاط مختلف شهرهای لرستان، تجلیل از بانوان شاخص و نمونه حوزوی، تبلیغ میدانی بانوان مبلغه در سطح شهر برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین پاسخ به شبهات عفاف و حجاب در گروه های مجازی را از دیگر برنامه های برشمرد و گفت: این برنامه ها با حضور خودجوش بانوان فعال برگزار خواهد شد.

گفتنی است، هفته عفاف و حجاب ۲۱ تیرماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha