یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
یب

حوزه / مدیر عامل موسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان از انتشار انبوه «کتاب نگو، نقل و نبات آوردیم»، کتاب کودک با محوریت نهج البلاغه در آستانه عید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن‌زاده مدیر عامل موسسه امیرالمؤمنین(ع) امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار است تا کتاب «کتاب نگو، نقل و نبات آوردیم» که با محوریت نهج البلاغه در هفته پایانی خرداد سال جاری با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان رونمایی شد، در آستانه عید غدیر به صورت انبوه منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ سال است که مربیان موسسه امیرالمومنین(ع)، حکمت‌های نهج البلاغه را برای کودکان تدریس می‌کنند، گفت: حکمت‌های ذکر شده در این کتاب، تنها بخشی از ۴۰ حکمت آموزشی مربیان این موسسه است.

مدیر عامل موسسه امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه مخاطبین نهج البلاغه تنها بزرگسالان و متخصصین دینی نیستند، خاطر نشان کرد: چراغ راه ما نامه ۳۱ نهج‌البلاغه و نامه حضرت امیر(ع) خطاب به امام حسن(ع) است که می‌فرمایند: «وجود نوجوانان زمین بایری است که هر چه در آن بکاری می‌روید».

حجت الاسلام حسن زاده، با اشاره به اینکه کتاب مذکور در ۱۰۰۰ نسخه منتشر خواهد شد، تصریح کرد: سراینده اشعار این کتاب، شاعر به نام کشور خانم مهری ماهوتی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha