پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عرفانی

 حوزه / دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: جهاد تبیین برای روشنگری و خنثی‌سازی توطئه دشمنان، محور فعالیت ها قرار گیرد و در این میان جوانان مومن انقلابی نقش مؤثر و راهبردی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر عرفانی، عصر امروز در جمع اقشار مختلف مردم شهر ضیاءآباد استان قزوین که در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: استکبار جهانی همیشه شیطنت‌هایی در امور بسیاری از کشورها داشته، ولی ملت ایران توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی از ابتدا با انواع فتنه های مختلف دشمنان مواجه بوده، ولی با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، کشور و نظام در مقابل این ترفندها حفظ شده است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: امروز با گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی راه امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب ادامه دارد و جهاد و دفاع همچنان با قوت دنبال می شود.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: علیرغم همه توطئه ها و تحریم های دشمن، به این درجه از قدرت رسیده ایم و در بسیاری از عرصه ها جزو بالاترین رده ها هستیم و حرف برای گفتن داریم.

حجت الاسلام عرفانی با اشاره به این که امروز ما شاهد بیشترین فشار و تحریم و توطئه علیه کشور و ملت ایران از سوی آمریکای جنایتکار هستیم، افزود: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است و تاریخ ننگین این کشور چه در زمان پیدایش چه در زمان تثبیت و چه برای بقای آن آلوده به خون انسان‌های بی گناه است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: باید جهاد تبیین برای روشنگری و خنثی‌سازی توطئه دشمنان محور فعالیت ها قرار گیرد و در این میان جوانان مومن انقلابی نقش موثر و راهبردی دارند.

حجت الاسلام عرفانی همچنین به برگزاری دعای عرفه در روز شنبه اشاره کرد و گفت: در این روز فقط باید به درگاه خدای متعال پناه برد و حاجت ها را از درگاه الهی خواست.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین در رابطه با برگزاری باشکوه نماز عید قربان به صورت متمرکز، امیدواریم مردم ولایتمدار قزوین مانند نماز عید فطر باشکوه و با عظمت برگزار شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha