یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور گفت: بومی گزینی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است، بنابراین در مناصب کردستان باید توجه ما به نخبگان بومی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری «گولان»، اظهار داشت: بومی گزینی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است، بنابراین در مناصب کردستان باید توجه ما به نخبگان بومی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: خوشبختانه کردستان از نظر نیروی متخصص و نخبه بسیار غنی است و از این حیث هیچ مشکلی در تامین نیروی انسانی در این خطه احساس نمی‌شود و لذا این نیروها خود می‌توانند در همه عرصه‌ها حماسه ساز باشند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از نیروی جوان متعهد و متخصص است که همواره دغدغه توسعه نظام و انقلاب را در سر دارد، از اصلی‌ترین سیاست‌های دولت سیزدهم است، خاطر نشان کرد: اولویت دولت این است که در حد توان از نیروهای بومی در سطح استان کردستان استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یادآور شد: البته در کنار آنکه نیرو باید بومی باشد، نیازمند نیرویی تحول گرا هستیم، زیرا نیرویی که روحیه تحول‌گرا ندارد، هرگز نمی‌تواند کارها را به خوبی پیش ببرد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال از بین بردن سیستمی است که روابط اداری را آلوده می‌کند، مطرح کرد: توقع ما این است که در ادارات ضوابط قانونی به خوبی رعایت شود تا هم در زمان و وقت مردم صرفه جویی بهینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: از مسئولان کردستان می‌خواهیم که قدر موقعیت این استان را به خوبی بدانند و از پتانسیل‌های موجود در مرزها و بازارچه‌ها برای توسعه اقتصادی و معیشتی این خطه از ایران اسلامی نهایت استفاده را ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha