شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشاط معنوی

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طرح نشاط معنوی با همکاری ۱۵۰ بقعه متبرکه در استان اصفهان در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان استان اصفهان اظهار کرد: این طرح مطابق سال‌های گذشته در قالب طرح تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به منظور بهره برداری بیشتر از ظرفیت مراکز افق با استفاده از فناوری های روز و مهارت آموزی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری طرح نشاط معنوی به علت مقارن شدن با ایام محرم و سفر از اول تیر ماه آغاز و تا ۶ مرداد ماه ادامه دارد، افزود: دانش آموزان ۸ تا ۱۸ سال مخاطب اجرای این طرح هستند.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ۱۵۰ بقعه از ۷۱۳ بقعه استان اصفهان میزبان طرح نشاط معنوی امامزادگان است، ابراز داشت: برای این طرح ۱۱ مبلغ از قم اعزام شده و مابقی نیز از ظرفیت مبلغان بومی استفاده شده است.

وی با اشاره به استفاده از مربیان مهارت آموزی کودکان و نوجوانان در طرح نشاط معنوی تصریح کرد: کلاس های آموزشی مهارت‌های ویژه دختران و پسران را نیز در دستور کار داریم.

حجت الاسلام روان ادامه داد: برگزاری اردوهای دانش آموزی و اجرای چند طرح به صورت مشارکتی از دیگر برنامه‌های طرح نشاط معنوی است که همه برنامه ها با فعالیت تابستانه دانش آموزان همسو است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha