دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه کارگروه حجاب و عفاف ستاد پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی

حوزه/ پنجمین جلسه کارگروه حجاب و عفاف به همت ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی در استانداری قم، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پنجمین جلسه کارگروه حجاب و عفاف به همت ستاد پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی، امروز و همزمان با روز عفاف و حجاب در استانداری قم، برگزار گردید.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام وحدتی مدیر ستاد پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی با اشاره به حساسیت روز عفاف و حجاب و مهم بودن همایش«شکوه حیا»، گفت: این همایش در ۲۰ استان برنامه‌ریزی شده است؛ اما برای شهر مقدس قم و تهران توجه ویژه ای صورت گرفته است، لذا این جلسه برای برنامه ریزی بهتر در برگزاری این همایش است.

وی افزود: دشمن، شبانه روز در حال فعالیت برای ضربه زدن و کمرنگ کردن این امیر خطیر اسلامی، ملی و اجتماعی می باشد و با تمام قوا به میدان آمده است؛ با توجه به شعارهایی که برای این روزها، دشمن درنظر گرفته، باید این همایش به زیباترین شکل ممکن صورت پذیرد و فقط اختصاص و اکتفا به امروز نشود؛ بلکه حداقل کل هفته عفاف و حجاب را دربرگیرد و با پوشش های خبری متعدد از سوی رسانه ها، بتوان این همایش ویژه را به رخ دشمنان قسم خورده کشید و سیلی محکمی بر دهان آنان باشد.

در ادامه هرکدام از نمایندگان ارگان ها به بیان برنامه ها و طرح های برنامه ریزی شده خود در خصوص این مراسم و همایش پرداختند و همچنین راهکارها و پیشنهاداتی در راستای بهتر انجام شدن این طرح مهم را ارائه دادند.

خاطرنشان می شود: ۱۷ طرح پیشنهادی و ۱۸ مصوبه از نتایج این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha