یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان

حوزه/ در مراسمی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، مسئولان و مدیران محلی، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام رستمی امروز در مراسمی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان و مسئولان و مدیران محلی، به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد معرفی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این مراسم اظهار داشت: باید وحدت بین مسلمین همان وحدتی باشد که مدنظر خدا، قرآن کریم و رسول اکرم (س) است.

حجت الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه چندصدایی و تفرقه بلای جان جوامع انسانی است، یادآور شد: تمام تلاش سازمان تبلیغات اسلامی در اقصی نقاط کشور تلاش برای یک وحدت واقعی است، زیرا انسجام و برادری یکی از راه های برون رفت از مشکلات و ... می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به موضوع جهاد تبیین دارند، سازمان تبلیغات اسلامی نیز این امر را وظیفه دینی و ذاتی خود می داند و برای عملی کردن آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

وی ادامه داد: دشمنان این انقلاب به خوبی متوجه شده اند که از راه نظامی نمی توانند به این انقلاب آسیبی برسانند به همین منظور با استفاده از قدرت رسانه و جنگ نرم به دنبال ایجاد یک فضای ناسالم در بُعد فرهنگی و دینی در کشور هستند، بنابراین همه باید در مقابل این توطئه نرم دشمن هوشیار باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha