یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برای رسوا سازی چهره پلید گروهک های تروریستی و ضدانقلاب باید بیشتر و دقیق تر فیلم ساخته شود، زیرا این ساخته ها در خارج از کشور مخاطبان بسیاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در دیدار با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: با وجود اینکه کردستان در حوزه فرهنگ دارای پتانسیل های بالایی است ولی باید اذعان کرد که در سوژه پردازی تاریخی در ساخت و تولید فیلم در این استان با مشکلاتی روبرو هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: سالیان متمادی عوامل مزدور و منافق علیه ملت ایران به ویژه مردم کردستان جنایات بسیاری مرتکب شده اند ولی باید گفت که بسیار دیر به فکر ساخت و تولید فیلم در این باره شده ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: برای رسوا سازی چهره پلید گروهک های تروریستی و ضدانقلاب باید بیشتر و دقیق تر فیلم ساخته شود، زیرا این ساخته ها در خارج از کشور مخاطبان بسیاری دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شد: کردستان زیرساخت های لازم هم از حیث بنا و ساختمان و هم از نظر فرهنگ را داراست، بنابراین هر فیلمی که دراین استان ساخته شود با استقبال عامه مردم روبرو خواهد شد.

دولت سیزدهم؛ فرهنگی ترین دولت بعد از انقلاب

در ادامه این دیدار، محمد خزاعی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی نیز در سخنانی گفت: فرهنگی ترین دولت بعد از انقلاب اسلامی را می توان دولت سیزدهم دانست، زیرا این دولت در حوزه فرهنگ کارهای بسیاری انجام داده، ولی کمتر دیده شده است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با استفاده از پتانسیل های فضای به دنبال استحاله افکار عمومی کشور است بنابراین ما هم باید در این زمینه پویا باشیم و فعالیت خود را در فضای مجازی ارتقا دهیم.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ سه کار بسیار مهم انجام داده است که از جمله این کارها می توان به تشکیل کارگروه فرهنگ و هنر، فعال کردن شورای عالی سینما بعد از ۱۲ سال تعطیلی و راه اندازی شورای هنر بعد از ۱۲ سال تعطیلی اشاره کرد.

خزاعی یادآور شد: دولت سیزدهم همواره تلاش دارد که کارهای فرهنگی نیمه تمام به سرانجام برسد و سپس به دنبال طرح های جدید برود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha