سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ل

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با تاکید بر حضور مدیران و طلاب مدارس علمیه در مساجد به منظور پاسخگویی به شبهات دینی و فرهنگی جوانان و نوجوانان، از فعالیت بیش از ۲۶۰ مبلّغ طرح امین در مدارس آموزش و پرورش کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی(ره) کاشان ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر، با تاکید بر حضور مدیران و طلاب مدارس علمیه در مساجد به منظور پاسخگویی به شبهات دینی و فرهنگی جوانان و نوجوانان، از فعالیت بیش از ۲۶۰ مبلغ طرح امین در مدارس آموزش و پرورش کاشان خبر داد.

وی با اشاره به مقایسه حضور روحانیون در دانشگاه ها قبل و بعد از انقلاب، افزود: زمانی بود که هیچ روحانی را در دانشگاه ها راه نمی دادند، ولی در حال حاضر در تمام دانشگاه های کاشان روحانیون به عنوان استاد و مسئول نهاد رهبری مشغول فعالیت می باشند.

مدیر حوزه علمیه کاشان به وظیفه سنگین حوزه های علمیه در مقطع فعلی اشاره کرد و با بیان اینکه با کمبود روحانی در دانشگاه ها، قوه قضائیه، آموزش و پرورش، و ... نسبت به نیاز جامعه روبرو هستیم، یادآورشد: روحانیون حتی اگر شبانه روز هم فعالیت کنند شاید بتوانند بخشی از کمبودها را برطرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با گرامی داشت یاد شهدای روحانی خاطرنشان کرد: امروز میراث دار ۱۰۳ شهید روحانی در دارالمومنین کاشان هستیم.

مدیر حوزه علمیه کاشان، تحول حوزه های علمیه کشور را مرهون رهنمودها و حمایت های مقام معظم رهبری دانست و از تلاش های شبانه روزی تولیت، مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان در برگزاری دوره های ارتقائی طلاب سراسر کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha