یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس در پیامی درگذشت مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج) فسا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه فارس، در پیامی درگذشت حجت الاسلام یعقوب بردبار مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج) فسا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت صدیق و همراه دیرین، برادر عزیز جناب حجت الاسلام یعقوب بردبار (رضوان الله تعالی علیه) بعد از دوره‌ای بیماری و درمان، باورنکردنی است و آنقدر جانکاه است که تاب و طاقت را کم کرده است، اما برای اهل ایمان جز صبر و رضایت به مشیت پروردگار راه دیگری نشاید.

روحانی خوش فکر، متخلق، باصفا، پرکار و دغدغه‌مندی که سال‌ها در حوزه علمیه قم تحصیل کرد و پس از آن در قامت استاد و مدیر مدارس علمیه به وطن خویش هجرت نمود و خدمات بیشماری در تربیت سربازان حضرت ولی عصر(عج) ارائه کرد.

اینجانب ضایعه و مصیبت فقدان این استاد ارزشمند را به خانواده مکرم، امام جمعه، اساتید و طلاب محترم مدارس علمیه فسا و به ویژه مدرسه علمیه امام مهدی(عج) که سال‌ها این مرحوم مدیریت آن مدرسه را بر عهده داشت و شاگردان ایشان و همچنین به عموم مردم ولایت مدار شهرستان فسا تسلیت عرض می‌کنم و برای همسر مکرمه و والده محترمه آن برادر عزیز طلب صبر می‌کنم و برای آن مرحوم نیز از خداوند مهربان مغفرت و رضوان ویژه‌اش را خواستارم.

تغمده الله فی رحمته الواسعه و جعل عاقبة امرنا خیرا

مدیر حوزه علمیه استان فارس

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha