یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قربانی

حوزه/ همزمان با عید سعید غدیرخم و به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

علیرضا دولت آبادی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، ضمن تبریک عید غدیر خم، از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز در قالب طرح قربانی، همزمان با عید غدیر پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

دولت آبادی با بیان اینکه این سیزدهمین مرحله از تهیه و توزیع گوشت متبرک قربانی بین خانواده های کم‌برخوردار کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار داشت: این کمک‌های مؤمنانه با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود.

وی به نحوه توزیع این بسته‌ها اشاره کرد و گفت: وزن هر بسته از این گوشت‌ها یک و نیم کیلوگرم به ارزش تقریبی هر بسته دویست و هفتاد هزار تومان است که رابطین شهرستان‌های دنا، باشت، گچساران و لیکک با همکاری ۵۰ نفر از مدیران کانون‌های تحت پوشش خودشان وظیفه توضیح این بسته‌ها را برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha