شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفری

حوزه / رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان قزوین گفت: استقلال و بی طرفی رویکرد شورای نگهبان است و نظارت این شورا تحت تأثیر هیچ جریان و افراد صاحب نظری نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، محمد صفری ظهر امروز در نشستی با مدیران خبرگزاری ها و نشریات استانی قزوین که در سالن اجتماعات دفتر نظارت بر انتخابات قزوین برگزار شد گفت: شورای نگهبان به حکم قانون اساسی و امام راحل برای پاسداری از اسلام و قانون اساسی تاسیس شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه نظارتی شورای نگهبان ویژگی‌های مخصوص خود را دارد به همین دلیل از سایر مجموعه‌ها متمایز است، چون عوامل نظارتی این نهاد انقلابی با انگیزه‌های کاملاً خالص و پاک در خدمت نظام و کشور هستند.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان قزوین تصریح کرد: استقلال و بی طرفی رویکرد شورای نگهبان است و نظارت این شورا تحت تأثیر هیچ جریان و افراد صاحب نظری نیست.

وی ادامه داد: دشمنان بیشترین هجمه ها را از بدو تاسیس شورای نگهبان تاکنون علیه آن داشته‌اند که نشان از جایگاه مهم این شورا است.

صفری خاطرنشان کرد: شورای نگهبان رکن رکین انقلاب اسلامی است که توانسته تا به امروز علی رغم دشمنی ها و کینه و عداوت آنها حافظ انقلاب باشد.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین بیان کرد: شورای نگهبان چشم بینا و بصیر انقلاب اسلامی و یکی از ارکان مهم انقلاب است که وظیفه پاسداری و حراست از شریعت اسلام و همچنین دفاع از حقوق مردم در انتخابات و تطبیق قوانین با شرع و قانون اساسی را دارد.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آرای مردم و بر اساس قوانین اسلام به دنبال دستیابی به اهداف خود است. ما امروز شاهد مشارکت مردم در اداره کشور هستیم.

صفری اظهار کرد: تقاضای من از رسانه‌ها این است که ما را یاری کنند و با مطالب و اخبار خود بیش از پیش دفتر نظارت را در اهداف از پیش تعیین شده حمایت نمایند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha