سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: یک زوج در ابتدای زندگی ۲ من هستند که قرار است به "ما" تبدیل بشوند و تا زمانی که بر اساس من وجود خود زندگی کنند، هدف والایی که در مسئله تحکیم خانواده وجود دارد شکل نخواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام محمدجواد قائمی در مراسمی با عنوان «پیوند آسمانی» که به مناسبت ازدواج تعدادی از طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد اظهار کرد: یکی از سنت‌های کهن انسانی که مورد تأکید همه ادیان الهی در طول تاریخ بوده و جایگاه خاصی را در آموزه‌های اسلامی به خود اختصاص داده‌، مسئله ازدواج و تشکیل خانواده است و به دلیل اهمیت و حساسیت‌های پیرامون آن، به‌ شدت در نظام خانواده تأکید بر تسهیل ‌سازی امر ازدواج از سوی خانواده ها و دو فردی که خواهان ازدواج هستند شده است.

وی ادامه داد: مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ ازدواج بهنگام و آسان برای جوانان، اقدام به برگزاری جشن پیوند آسمانی در آستانه روز خانواده و گرامی‌ داشت واقعه بزرگ مباهله نموده‌ است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تاکید کرد: هرچقدر خانواده‌ها و جامعه نسبت به این امر سرمایه‌گذاری کنند، یقیناً نیازمند هزینه‌های کمتر اقتصادی و اجتماعی در حوزه‌ مقابله با معضلات اجتماعی همچون طلاق، پیری جمعیت و تغییرات الگوی جمعیتی خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: یک زوج در ابتدای زندگی ۲ من هستند که قرار است به "ما" تبدیل بشوند و تا زمانی که بر اساس من وجود خود زندگی کنند، هدف والایی که در مسأله تحکیم خانواده وجود دارد شکل نخواهد گرفت.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha