چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تقدیر از عوامل سرود سلام فرمانده همدان

حوزه / ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان، از عوامل اجرایی سرود سلام فرمانده در همدان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام باقر اجاقی مسئول اجرای سرود سلام فرمانده در همدان، ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با اشاره به اینکه همدان و شهر مریانج، به عنوان اولین شهرهای اجرای مراسم سلام فرمانده پس از قم در کشور بودند، اظهار داشت: در اولین مراسمی که در همدان برگزار شد، با وجود آنکه برای حضور ۱۱۰ کودک برنامه ریزی شده بود، اما با استقبال بی‌نظیر خانواده‌های همدانی روبرو شدیم و تعداد دختران و پسران دهه هشتادی و نودی حاضر در مراسم به ۴۷۰ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه دومین مراسم پرشور در همدان نیز با حضور چندین هزار نفری در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: در کنار عوامل اجرایی این مراسم باید از همراهی خانواده‌های کودکان حاضر در این مراسم، تقدیر کرد.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در بسیاری از تصاویری که شبکه‌های معاند از این مراسم پخش کردند، تصاویری از مراسم همدان بود، یادآور شد: دشمن به درستی متوجه شده که این اتفاق و رویداد، یک رویداد جریان ساز و اثر گذار می‌باشد و لذا در صدد تخریب آن برآمده است.

وی با تاکید بر اینکه سرود سلام فرمانده به زیبایی توانست کودکان دهه هشتادی و نودی را با خود همراه کند، خاطر نشان کرد: این کودکان را همانند فرزندان خود می‌دانیم و لذا ارتباط با آنها تنها محدود به این سرود و مراسم نخواهد بود و در آینده با ساخت سرودهایی از این ظرفیت ایجاد شده به درستی استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از عوامل اجرایی سرود سلام فرمانده در همدان توسط نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان تقدیر شد.

تقدیر از عوامل اجرایی سرود سلام فرمانده در همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha