دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجاب

حوزه/ هیچ ملت مسلمانی به آزاد گذاشتند مردم و برداشتن منع قانونی بی‌حجابی رأی نخواهد داد. مگر می‌شود حکمی که خدای متعال داده و منعی که خدای متعال کرده توسط حکومت برداشته شود؟

خبرگزاری حوزه/ آزاد کردن و اختیاری کردن حجاب از بدترین حوادث قابل تصور انقلاب است. در واقع بدعت خطرناکی است که در حکم ایجاد چالش علیه دین است. بنابراین، برداشتن قید اجبار از حجاب نه عاقلانه است و نه مشروع و حلال.

هیچ ملت مسلمانی به آزاد گذاشتند مردم و برداشتن منع قانونی بی‌حجابی رأی نخواهد داد. مگر می‌شود حکمی که خدای متعال داده و منعی که خدای متعال کرده توسط حکومت برداشته شود؟

بنده شخصا در هیچ نوشته یا پستی خواستار چنین چیز خلاف شرع و عقل نبوده و تا زنده ام و مسلمانم امکان ندارد در رفع منع قانونی بی‌حجابی کلمه‌ای بنویسم.

بله بنده با روش‌های برخورد گشت ارشاد و اعمال خشونت و زور برای اجرایی کردن قانون حجاب مخالفم. این روش‌ها جواب نداده و بلکه اثر معکوس داشته است.

پای قانون منع بی‌حجابی باید تا آخر ایستاد، اما برخوردهای تند و خشن و محروم کردن بدحجاب از خدمات شهروندی و توهین به آنان قطعا بیفایده و بلکه خسارتبار است. اما بی‌حجابی حرام آشکار شرعی است. منع آن از طرف خداست و هیچ بنده خدایی قادر به نسخ و لغو حکم الهی نیست. امیدوارم محل اختلاف بنده با دیگران کاملا روشن باشد. دعوت مردم به مخالفت با قانون منع بی‌حجابی دعوت به هتک حرمت الهی و زیرپاگذاشتن احکام دین است. چه مسلمانی ممکن است به چنین چیزی راضی شود؟

محمد علی میرزایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha