جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خطیب

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین خطیب، امید آفرینی و جهاد تبیین را مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان دانست و بر لزوم جهاد تبیین با بهره گیری از توان نیروهای انقلابی و جهادی در فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، در جلسه شورای تامین و آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان سمنان، به دستاوردهای اخیر اجلاس تهران اشاره کرد و گفت: اجلاس تهران توانست هوشمندی ایران و اقتدار سیاست خارجی جمهوری اسلامی را در منطقه نشان دهد و ایران می‌تواند محور همکاری‌های چندجانبه جدیدی در منطقه و جهان باشد.

وزیر اطلاعات امید آفرینی و جهاد تبیین را مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان دانست و بر لزوم جهاد تبیین با بهره گیری از توان نیروهای انقلابی و جهادی در فضای مجازی تاکید کرد.

وی با تشریح وظایف این وزارتخانه در گام دوم انقلاب اسلامی و کارزار جنگ‌های ترکیبی گفت: امیدآفرینی یک وظیفه است که دشمن را به‌خوبی سرکوب کند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: ما باید بتوانیم با فساد، نفوذ و ناکارآمدی و آنچه امروز دشمن نسبت به آن‌ها امید بسته که با بهره گیری از این آسیب‌ها، زمینه تضعیف نظام را فراهم کند، مقابله کنیم.

وی به دسیسه جدید آمریکایی‌ها برای تقویت جبهه عربی _ عبری اشاره کرد و افزود: دشمنان تلاش کردند که بعد از خروج آمریکا از منطقه، رژیم صهیونیستی را محور مقابله علیه ایران قرار دهد، رژیمی که هم اکنون نه دولت دارد و نه مجلس؛ و نه تنها هر هفته بلکه هر روز یک حادثه به خود می‌بیند.

وزیر اطلاعات با اشاره به توطئه دشمنان برای مقابله با امید آفرینی اظهار امیدواری کرد با حضور میدانی و اقدامات موثر نیروهای انقلابی، این توطئه دشمنان نقش بر آب شود.

وی با بیان اینکه مردم امروز احساس می‌کنند دولتی انقلابی و جهادی و از جنس خودشان بر روی کار آمده تصریح کرد: رئیس جمهور با سفرهای استانی و حضور بین مردم تلاش می‌کند خدمتگزار واقعی مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: دشمنان تلاش کردند با ارتباط با گروهک‌های ضد انقلاب در کشور نا امنی ایجاد کنند که با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و قضایی، این توطئه‌ها خنثی شد.

وی همچنین در این جلسه با برشمردن ویژگی‌های علمایی و مردم ولایت مدار و شهیدپروری مردم استان سمنان و با قدردانی از تامین کنندگان امنیت و آرامش در این استان گفت: استان سمنان بواسطه فعالیت‌های دفاعی و صنعتی، برخورداری از نعمت‌های خدادادی ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه دارد.

وزیر اطلاعات همچنین با تاکید بر وجود امنیت و آرامش در استان سمنان عنوان کرد: امروز شاهد آرامش، همدلی، هم افزایی، همراهی و امید در بین مردم استان هستیم و اینکه مسئولان توانستند این مهم را به امنیت پایدار در استان تبدیل کنند بسیار ارزشمند است.

در این مراسم مدیرکل جدید اطلاعات استان سمنان معرفی و از خدمات مدیرکل قبلی قدردانی شد.

وزیر اطلاعات همچنین با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان سمنان ضمن پاسخگویی به تماس‌های مردم دستورات لازم را صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب در سفر به سمنان ضمن ادای احترام به شهدای آرمیده در بارگاه مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان، با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان و استاندار دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha