یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عرفانی

حوزه / دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: حقیقت این است که آموزش‌و پرورش و حوزه علمیه به تعامل و همکاری ها نیاز دارند و این امر در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام علی اصغر عرفانی در حاشیه جلسه نشست کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش که عصر روز گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: آموزش و پرورش از حیث گستره جغرافیایی و انسانی بیشترین مخاطب را دارد و همه خانواده ها را شامل می شود که با توجه به تنوع مخاطبین نقش بسیار تاثیرگذاری در جامعه دارد.

دبیرشورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: آموزش و پرورش در تولید فرهنگ و تربیت نیرو که دو شاخصه مهم است نقش کلیدی دارد و حساس ترین دوره سنی و تربیتی نوجوانان در اختیار این نهاد است.

وی ادامه داد: مدیران مدارس و ‌معلمان نقش مهمی در عرصه تعلیم و تربیت دارند که باید انسانهایی مومن، انقلابی، دغدغه مند و توانمند برای تعالی جامعه تربیت کنند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین افزود: حوزه های علمیه و آموزش وپرورش در موضوعات مختلف همکاری خوبی دارند که باعث تقویت بعد تربیتی و آموزشی دانش آموزان می شود و قطعا این تعامل و همکاری عمیق تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام عرفانی عنوان کرد: حقیقت این است که آموزش‌و پرورش و حوزه علمیه به تعامل و همکاری ها نیاز دارند و این امر در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهادت شهید مهدی محمدی نسب که در حراست از کیان کشور به دست اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد را تبریک و تسلیت گفت.

تربیت جوان تراز انقلاب خروجی همکاری حوزه علمیه وآموزش وپرورش است


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha