جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1035930
۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
امام جمعه بویین زهرا

 حوزه / امام جمعه بویین زهرا از برخورد مقتدرانه پلیس با ناهنجاری های اجتماعی و برهم زنندگان امنیت فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی جامعه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز در دیدار با مسئولین شهرستان بویین زهرا گفت: اسلام دین رحمت و برای انسان ها کرامت زیادی قائل است و پیامبر اسلام نیز که منادی هدایت مردم است همواره با رفتار و اخلاق شایسته آنان را به سعادت و کمال فرا می خواند.

وی از پرسنل خدوم انتظامی به جهت برخورد مقتدرانه با ناهنجار های اجتماعی و برهم زنندگان امنیت فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی جامعه (در راستای عفاف و حجاب) قدردانی کرد.

امام جمعه بویین زهرا به موضوع عفاف و حجاب در جامعه پرداخت و عنوان کرد: حجاب از ارزش‌های والای اسلامی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود و به این دلیل باید در رابطه با گسترش این فرهنگ تلاش کرد.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عمل به آرمان‌های اسلامی و انسان‌ساز گام‌های موفقی برداشته و دراین راستا با توجه به هجمه‌های فرهنگی شدید دشمنان، اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان آحاد مختلف جامعه روز به روز ضرورت بیشتری دارد.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: امنیت جامعه در گرو رعایت حجاب و عفاف است و باید در راستای نهادینه کردن این مهم همه با هم تلاش وافر داشته باشیم.

وی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با رؤسای جمهور روسیه و ترکیه، بیان کرد: امروز آمریکا و غرب ضعیف تر از قبل شده و سیاست های آنها در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین شکست خورده است.

امام جمعه بویین زهرا اظهار کرد: راه حل علاج منطقه غرب آسیا این است که آمریکایی ها در منطقه حضور نداشته باشند و کشور خودشان را از باتلاق نجات دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha