سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ نشست فعالین غدیر ۱۴۰۱ ارومیه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ولایت خلاصه دین است که حرکت انسان در محور آن انجام می‌شود، گفت: هیچ انسانی بدون ولایت وجود ندارد، کسی که در مدار نفس باشد، بنده هوا است اما چه زیباست که سعی کنیم تا در مدار الهی حرکت کنیم و طوق ولایت الهی بر گردنمان باشد.

به گزارش‌ خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌ غربی، حجت الاسلام منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، امروز در جمع فعالین برگزاری جشن‌های غدیر ۱۴۰۱ که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه غدیر امسال بسیار باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، اظهار داشت: امام رضا(ع) غدیر را "یَومُ المَتَاجِرَةِ" عنوان می‌کنند و همان‌گونه که امام علی(ع) جان و مال خود را تقدیم خداوند کردند، مؤمنین نیز با حضرت تبعیت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بهترین تجارت، معامله با خداست، گفت: هر کسی در این دنیا تجارتی را انجام می‌دهد و باید به این مسئله دقت کنیم که در مقابل آنچه که از دست می‌دهیم چه متاعی را به دست می‌آوریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ولایت خلاصه دین است که حرکت انسان در محور آن انجام می‌شود، مطرح کرد: هیچ انسانی بدون ولایت وجود ندارد، کسی که در مدار نفس باشد، بنده هوا است اما چه زیباست که سعی کنیم تا در مدار الهی حرکت کنیم و طوق ولایت الهی بر گردنمان باشد.

در ادامه این برنامه رضا ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه خدمت به ولایت و امام علی(ع) مهم ترین افتخار ماست، اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که جریان غدیر به همت جوانان راه اندازی و مدیریت می‌شود و لذا این جریان بشارت دهنده روزهای خوبی است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام دینی است که در رأس آن فردی فقیه و جامع‌الشرایط قرار دارد و ولایت ایشان هم در امتداد ولایت امیرالمومنین(ع) است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم معرفی بیش از پیش غدیر در جامعه، یادآور شد: لازم است که از ابزارهای مختلف برای معرفی غدیر استفاده و فلسفه غدیر را برای مردم به درستی تبیین کنیم.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha