دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اردوی طلاب و روحانیون کاشان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، گفت: دوره علمی و تربیتی طلاب سطح یک حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران به مدت ۲۰ روز درسی، با حضور طلاب پایه‌های یک تا سه به صورت کارگاهی و میدانی با هدف تثبیت و ارتقای علمی در شهرستان دماوند برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن شامی، مدیر حوزه امام رضا(ع) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، با اعلام برگزاری دوره علمی و تربیتی طلاب سطح یک حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، اظهار داشت: این اردو به مدت ۲۰ روز درسی، با حضور طلاب پایه‌های یک تا سه به صورت کارگاهی و میدانی با هدف تثبیت و ارتقای علمی در شهرستان دماوند برگزار شد.

وی افزود: اردوهای علمی همه ساله با حضور طلاب پایه‌های یک تا ده به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود که برای پایه‌های یک تا سه به صورت حضوری و برای طلاب پایه های ۴ تا ۱۰ به صورت غیر حضوری و مجازی در سامانه اختصاصی آموزش مجازی این حوزه علمیه برگزار می‌گردد.

مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، گفت: در این دوره‌های آموزشی، دروسی به عنوان دروس مکمل، متناسب با نیازهای هر مقطع آموزشی تعریف شده که به عنوان نمونه می‌توان به عناوین فلسفه اسلامی معاصر، آشنایی با تاریخ و مکاتب فلسفی غربی، منطق تولید علوم انسانی و اسلامی و دیگر موضوعات اشاره کرد.

وی تصریح کرد: برای طلاب پایه‌های یک تا سه نیز دروس مرتبط با پایه مقدمات، مانند صرف و نحو با هدف ارتقای علمی طراحی و ارائه شده است.

لازم به ذکر است حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، دارای ۲۰۰ طلبه است که ۱۲۰ نفر از آنان در مقاطع یک تا ده در حال تحصیل می‌باشند و ۸۰ نفر نیز در درس خارج این حوزه، فعالیت آموزشی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha