دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شورای شهر شیراز

حوزه/ رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از ساخت سریال حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سید طاهری پیش از ظهر امروز در نشست خبری اعضای شورای شهر با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، به وجه تمایز نظام اسلامی با سایر کشورها اشاره و اظهار کرد: آنچیزی که جمهوری اسلامی را نسبت به سایر کشور ها متمایز می کند، نظام مردم سالاری دینی است.

وی با تصریح اینکه شورا یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی است، اضافه کرد: اینکه آراء مردم به طور مستقیم در مدیریت شهری خود اثرگذار است قطعا یکی از نماد های مردم سالاری دینی است.

رئیس شورای شهر شیراز به فعالیت های کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: این کمیسیون ۳۶ جلسه داشته که ۳۴ جلسه عادی و ۲ جلسه فوق العاده بوده است، از جمله فعالیت های این کمیسیون ساخت سریال حضرت احمد بن موسی(ع)، بررسی و تصویب اختصاص قطعه ای مناسب جهت احداث باغ مزار مشاهیر و مفاخر شیراز، ایجاد پارک موضوعی المان های شهری، طراحی المان مزین به نام مبارک حضرت اباعبدالله حسین(ع) در میان امام حسین(ع)، طراحی و راه اندازی سامانه جامع موزه های شهر شیراز است.

وی عنوان کرد: تعداد جلسات در سال نخست ۶۸ جلسه بوده که مجموعا ۴۶۸ طرح و لایحه مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد ۴۱۶ مصوبه، ۱۴۵ لوایح و ۳۱۹ طرح و ۲۷۰ تصمیم بوده است.

طاهری افزود: دوره ششم با ۴۱۶ مصوبه نسبت به دیگر دوره ها رتبه برتر را داریم، در مقایسه تعداد جلسات با دوره اول شورا ها نیز با ۶۸ جلسه بیشتر از دیگران بوده است، همچنین در مقایسه تعداد طرح ها با سال اول هر دوره نیز با ۴۶۴ طرح رتبه نخست را دارا هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha